دانلود بهترین نرم افزار شبیه سازی آندروید برای ویندوز
دانشجویان IT و نرم افزار دانشگاه صنعتی بیرجند
دانلود بهترین نرم افزار شبیه سازی آندروید برای ویندوز
16 / 2 / 1394برچسب:Andy,اندی,شبیه ساز اندروید ,بهترین شبیه ساز, ساعت 9:29 | نوشته ‌شده به دست MAH&MLI2A | ( )
دانلود نرم افزار Andy؛
دانلود بهترین نرم افزار شبیه سازی آندروید برای ویندوز
این برنامه که به نام Andy معروف است در اصل یک شبیه ساز سیستم عامل اندروید روی سیستم عامل ویندوز است که به شما این امکان را می دهد برنامه و نرم افزارهای اندروید را در این محیطی که در اختیار شما قرار می دهد اجرا و از داشتن اندروید روی ویندوز لذت ببرید.
به این مطلب امتیاز دهید
6 0


  نسخه جدید این برنامه با قابلیت های بیشتر و مشکلات کمتر ارائه شده است و ما برای راحتی شما عزیزان آن را مانند گذشته در وب سایت قرار دادیم. از آن جایی که برای بسیاری از دوستان سیستم مورد نیاز برای اجرای این برنامه جای سئوال بوده است و این سئوال برایشان بوجود امده است که این برنامه چه امکانات و قابلیتهای برتری در مقایسه با نرم افزارهای دیگر دارد.

 

تصمیم گرفتیم با ارائه تصویری از مقایسه امکانات این نرم افزار با دیگر رقبا و همچنین قرار دادن فایل پی دی اف در بخش پیوست اطلاع ساده و کاربردی تری را به شما در مورد این برنامه بدهیم.

 

این نرم افزار محیط سیستم عامل اندروید رو در ویندوز و مک برای شما شبیه سازی می کنه و شما می تونید به کمک این نرم افزار براحتی نرم افزارهای اندرویدی رو نصب کنید. در تصویر زیر اندی با سایر شبیه ساز های اندرویدی مقایسه شده حتما به اون یه نگاه بندازید.

 

 

خوب حالا اگر دوست دارید این نرم افزار رو به کامپیوتر و لپ تاپتون نصب کنید و اپلیکیشن های اندرویدی رو در کامیپوتر استفاده کنید باید مراحل زیر رو طی کنید :

 

مرحله اول: دانلود نرم افزار از سایت اصلی اندی؛ شما می تونید این نرم افزار رو از اینجا دانلود کنید.

 

مرحله دوم: نصب نرم افزار است پس از اینکه دانلود به اتمام رسید روی فایل دانلود شده کلیک کنید ، در این حالت فایروال سیستم عامل شما از شما اجازه نصب نرم افزار رو می خواهد روی Allow Access کلیک کنید.

 

مرحله سوم: پس از گذشت تقریبا ۴۰ ثانیه صفحه نخست خوش آمد گویی اندروید به شما نمایش داده می شود و یک گزینه با نام Start در صفحه مورد نظر به شما نمایش داده می شود، برای شروع نصب روی استارت کلیک کنید، شایان ذکر است اندی از سیتسم عامل اندروید ۴٫۲ استفاده می کند.

 

مرحله چهارم: پس از زدن دکمه استارت، نرم افزار از شما می خواهد به حساب گوگل تان وارد شوید، اگر در گوگل حساب ندارید می توانید از اینجا یک حساب گوگل برای خودتان باز کنید، پس از اینکه به حساب گوگلتان وارد شدید مراحل نصب ادامه می یابد، طبق مواردی که مطرح می شود مراحل رو طی کنید اپلیکیشن دو بار از شما اطلاعات حساب گوگلتان را خواهد خواست. پس از مراحل فوق صفحه خانه اندروید در جلو چشمان شما ظاهر خواهد شد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: نرم افزارهای مفید ، ،

برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشجویان ورودی 93 نرم افزار و IT دانشگاه صنعتی بیرجند و آدرس it-soft93.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





---------------------------------------------